fbpx

Miejsce: On-line

BRAND EUREKA – Generator pomysłów dla marek miejsc, bezpłatna oferta doradcza

Musimy coś wymyślić? Coś co będzie chwytliwe w Internecie i nie będzie kosztowało za dużo, a najlepiej za darmo. Jak wypromować wydarzenie, atrakcję turystyczną czy akcję społeczną? Jak pochwalić się…

Cena: 300zł

Miejsce: On-line

BRAND EUREKA – 3XPOMYSŁ

Musimy coś wymyślić? Coś co będzie chwytliwe w Internecie i nie będzie kosztowało za dużo, a najlepiej za darmo. Jak stworzyć i wypromować wydarzenie, atrakcję turystyczną czy akcję społeczną? Jak…

Cena: 2500zł

Miejsce: On-line

BRAND EUREKA – 10XPOMYSŁ

Musimy coś wymyślić? Coś co będzie chwytliwe w Internecie i nie będzie kosztowało za dużo, a najlepiej za darmo. Jak stworzyć i wypromować wydarzenie, atrakcję turystyczną czy akcję społeczną? Jak…

Cena: 900zł

Miejsce: Sala szkoleniowa Synergia Lublin Al. Kraśnica 31/303

Zwiększ sprzedaż i widoczność w TripAdvisor – szkolenie dla branży turystycznej

Chcesz zwiększyć sprzedaż i widoczność swojej restauracji czy hotelu w Internecie? Wykorzystaj TripAdvisor. To jeden z trzech najpopularniejszych portali turystycznych na świecie, odwiedzany przez 3 mln Polaków miesięcznie. Promują się…

Cena: 700zł

Miejsce: Lublin/ do uzgodnienia

Ilościowa i jakościowa ewaluacja strategii marek miejsc

Dowiedz się, jak dobierać wskaźniki do strategicznych celów? Uniknij najczęstszych błędów w projektowaniu monitoringu strategii marek i ucz się od najlepszych w branży. Samodzielnie zaprojektuj ewaluację strategii i naucz się…

Cena: 850zł

Miejsce: Lublin/do uzgodnienia

Jak oceniać konkurencyjność i atrakcyjność produktów turystycznych oraz rynków emisyjnych?

Czy to koniec turystyki, jaką znamy? Wyznawania współczesnej turystyki – zmiany w popycie i podaży. Segmentacje behawioralne. Po co przyjedzie turysta i co będzie robił – Customer Journey Map. Razem…

Cena: 600zł

Miejsce: Lublin/do uzgodnienia

Badania społeczne, czyli jak diagnozować problemy i odkrywać rozwiązania

Kurs ma na celu dostarczenie podstawowej wiedzy z zakresu korzystania z badań społecznych w codziennej pracy w samorządach i jednostkach im podlegających. Znajomość terminologii, metod i korzyści płynących z prawidłowo…

Cena: 600zł

Miejsce: Lublin/ do uzgodnienia

Social Media, czyli jak pracować w świecie mediów społecznościowych

Kurs przygotuje uczestników do obcowania w świecie mediów społecznościowych. Uczestnicy poznają metody budowania i tworzenia strategii marketingowych oraz zasady związane z planowaniem, wydatkowaniem oraz optymalizacją budżetu marketingowego. Nabyte umiejętności pomogą…

Cena: 600zł

Miejsce: Lublin/ do uzgodnienia

Innowacyjność i kreatywność, czyli jak generować trafne pomysły

Kurs pozwoli wzmocnić kreatywne podejście zarówno do codziennych wyzwań, jak i strategicznych problemów. Nabyte umiejętności pomogą w każdej sytuacji wymagającej niestandardowego podejścia do tematu. Techniki i metody ukierunkowane są na…

Cena: 850zł

Miejsce: Lublin/ do uzgodnienia

Marka miejsca metodą Brand Synergy, czyli jak kreować markę

Podczas warsztatu uczestnicy nauczą się z jednej strony opisać markę i jej obecny wizerunek, a z drugiej stworzyć jasną wizję rozwoju  marki w przyszłości. Metoda Brand Synergy pozwala na osiągnięcie…

Szkoła Marki Miejsca jest marką partnerską

Patron medialny

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do newslettera!